środa, 6 maja 2015

Diaporamy

 
W pałacu Platerów 29 kwietnia Duet Romantyczny - Urszula Gronowska i Jacek Zaim, dali swój 173 spektakl. Mieliśmy okazję oglądać najnowsze diaporamy Duetu, który był wielokrotnie nagrodzony wieloma nagrodami na prestiżowych, międzynarodowych konkursach audiowizualnych. W tym roku Duet zdobył WINNER OF THE FIAP SILVER MEDAL na Australian Photographic Society.       
Z całym wachlarzem nagród zdobytych przez  Duet Romantyczny można zapoznać się na:
 http://www.zaim.pl/malowane/nagrody/nagrody.html


 
Tak pan Jacek Zaim pisze o początkach Duetu:
Jak śliwka w kompot. Spokojnie sobie żyłem, po cichutku dłubałem w fotografii, pokazywałem wystawy, dni wlokły się leniwie, aż do. . . Zadzwoniły do mnie panie, z zapytaniem czy na wernisażu mojej kolejnej wystawy fotograficznej może wystąpić literatka przeczytać swoje teksty. Miało być takie dwa w jednym jak w proszkach do prania. Ok. niech sobie czyta, w zasadzie, to co mi to przeszkadza? W tym samym dniu wieczorem dostaje maila od literatki, przysłała mi swoje CV plus dwa utwory, żebym zobaczył, co ona będzie czytać. CV jak CV nic specjalnego, ale czytając pierwszy utwór czuję jak dostaję gęsiej skórki, dreszcze chodzą po plecach. Utwór wciągnął mnie niesamowicie, zaskoczył, wręcz zatkał. Pierwsza myśl jak od razu przychodzi mi do głowy mam zdjęcia, które idealnie pasują do tekstu. Wysyłam maila, że zrobię z tego diaporamę niech ona czyta, a ja pokażę w tym samym czasie zdjęcia. Pani pyta co to jest diaporam bo nigdy nie słyszała.
c.d. na:
Foto: Jacek Dryglewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz