niedziela, 21 lipca 2013

Dni Konsatntynowa 2013


W dniach 13-14 lipca 2013 roku w parku przed pałacem Zyberk-Platerów odbyły się XIV Dni Konstantynowa.



W niedzielę 14 lipca nasze Stowarzyszenie zorganizowało stoisko z wydawnictwami i nie tylko.




Koleżanka Marta Wawryniuk wystawiła swoje prace wykonane z papierowej wikliny.


Tak to wyglądało. 



 




Chętni mogli nauczyć się robienia plecionek oraz wziąć udział w konkursie.





Laureaci otrzymali nagrody.

 

Zainteresowaniem cieszyła się również ankieta dotycząca działalności naszego Stowarzyszenia.
 


2 komentarze:

  1. Hahaha jak ja wyglądałam? Tak czy siak było na prawdę super, mój Zarry (tak nazwałam moje maleństwo, na cześć H and Z) czuje się świetnie!!!
    Zapraszam na nowy rozdział: http://marlentomlinson-hazz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń