czwartek, 14 stycznia 2016

Konkurs fotograficzny "Ulice Konstantynowa dawniej i dziś"









REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
ULICE KONSTANTYNOWA DAWNIEJ I DZIŚ”

                                          § 1
                                  Cele Konkursu
1. Przedstawienie obrazu otaczającej rzeczywistości w nawiązaniu do fotografii zamieszczonych w kalendarzu 2016 „Konstantynów w starej fotografii” wydanym przez Urząd Gminy Konstantynów.
2. Wydanie pocztówek o tematyce regionalnej (ulice Konstantynowa).
3. Dokumentowanie i popularyzowanie historii Konstantynowa.

§ 2
Organizator Konkursu.
Organizatorami Konkursu są Stowarzyszenie Przyjaciół Ziemi Konstantynowskiej (SPZK) i Gminna Biblioteka Publiczna im. Kajetana Sawczuka w Konstantynowie.

§ 3
Założenia organizacyjne
1. Uczestnikiem konkursu może zostać każdy, kto do 10 czerwca 2016 r. prześle na adres: tpzk5@wp.pl od 6 do 12 zdjęć ulic zamieszczonych w kalendarzu.
2. Zgłoszenie prac następuje przez zarejestrowanie się: podanie imienia i nazwiska, nr telefonu oraz adresu e-mail. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu oraz  publikowanie i upowszechnianie zdjęć.
3. Zdjęcia przekazane komisji do oceny będą "anonimowe".
4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykluczenia z konkursu prac o niskiej jakości technicznej, przesłanych w złym formacie, rozdzielczości i wielkości pliku lub niezwiązanych z tematem konkursu.
5. Uczestnik może zgłosić od 6 do 12 zdjęć ulic opublikowanych w kalendarzu 2016.
6. Fotografia powinna być dostarczona w formacie cyfrowym .
7. Maksymalny rozmiar zdjęcia - 7 MB z minimalną kompresją.
8. Format pliku: JPG.
9. Zdjęcia poziome.
10. Prace nadesłane na Konkurs powinny być pracami własnymi, nigdzie wcześniej niepublikowanymi.
11. Prace zgłoszone do Konkursu wzbogacą archiwa biblioteki.
12. Prace nie spełniające zasad uczestnictwa, nie będą podlegały ocenie konkursowej.


§ 4
Ocena prac konkursowych i wręczenie nagród
1. O wyłonieniu laureatów Konkursu decyduje jury powołane przez Organizatorów.
2. Komisja wyłoni w ciągu 5 dni spośród nadesłanych prac po jednym najlepszym zdjęciu, będącym współczesną wersją zdjęcia z kalendarza (łącznie 12 prac).
3. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu zostaną opublikowane na blogu Stowarzyszenia http://spzk5.blogspot.com/ lub http://mariasawczuk.blox.pl/html .
4. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne.
5. Wręczanie nagród laureatom nastąpi podczas Dni Konstantynowa.
6. Wystawa pokonkursowa w gablotach biblioteki oraz podczas Dni Konstantynowa.


Fotografie z kalendarza można obejrzeć na: 
http://mariasawczuk.blox.pl/2016/01/Zapraszamy-chetnych-do-wziecia-udzialu-w.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz